Interesant. In acea perioada cam 75% din masinile in Romania erau de origine americana. Exista o superba poza de epoca cu un exemplar din 1929, in Bucurest, la http://www.svvs.org/genpics10/1930_Nash_Eight_Touring.jpg .
Foarte interesant articol. Reprezentanţa mǎrcilor Nash şi Renault s-a gǎsit în anii ’30 în “Garajele Mihǎescu” ce erau stabilite în Blocul CICLOP, care în 1930 aveau adresa Bd.Brǎtianu 44. Dupǎ scurt timp, CICLOP a fost încadrat la primele numere pare ale Bd.Tache Ionescu. Îţi trimit pe mail câteva poze şi reclame ale Garajelor Mihǎescu.
3 comentarii:
Interesant. In acea perioada cam 75% din masinile in Romania erau de origine americana. Exista o superba poza de epoca cu un exemplar din 1929, in Bucurest, la http://www.svvs.org/genpics10/1930_Nash_Eight_Touring.jpg .
Foarte interesant articol.
Reprezentanţa mǎrcilor Nash şi Renault s-a gǎsit în anii ’30 în “Garajele Mihǎescu” ce erau stabilite în Blocul CICLOP, care în 1930 aveau adresa Bd.Brǎtianu 44.
Dupǎ scurt timp, CICLOP a fost încadrat la primele numere pare ale Bd.Tache Ionescu.
Îţi trimit pe mail câteva poze şi reclame ale Garajelor Mihǎescu.
Foarte interesant articolul....
Trimiteți un comentariu